Markedspartner er Norges største HubSpot-byrå
Vi hjelper selskaper å lykkes med HubSpot!
HubSpot er en komplett løsning som støtter hele kundereisen og alle møtepunkter mellom bedrift og kunde. Enten du planlegger å anskaffe HubSpot, eller du ønsker å få større verdi ut av HubSpot-løsningen dere allerede har, har Markedspartner kompetansen som skal til for å lykkes!
Markedspartner har jobbet med HubSpot siden 2014, og vi er det største HubSpot-byrået i Norge. Vi har lang erfaring med strategi, prosesser, dataflyt og integrasjoner.
Derfor kan du trygt velge Markedspartner enten du skal i gang med et stort eller et litt mindre HubSpot-prosjekt.
Jobber med hele kundereisen
Internt integrasjonsmiljø
Erfaring fra store, internasjonale prosjekter
Norges største fagmiljø på HubSpot
Dette er HubSpot
HubSpot er en CRM-plattform med alt du trenger for å koble sammen markedsføring, salg, innholdsstyring og kundeservice.
Hvert produkt (eller hub) i plattformen er kraftig på egen hånd, men den virkelige magien skjer når du bruker dem sammen.
Se også: En introduksjon til HubSpot
Marketing Hub
Hjelper deg å øke trafikk, konvertere besøkende, analysere resultater og lage markedsføringskampanjer. Marketing Hub inneholder blant annet verktøy for å automatisere markedsføringsprosesser, e-post, blogg, SEO og publisering på sosiale medier.
Sales Hub
Sales Hub støtter alle faser i salgsprosessen. Hjelper selgerne dine å fullføre flere salg, automatiserer dagligdagse arbeidsoppgaver, gir deg dypere innsikt i prospekter og utvikler kunderelasjoner.
Service Hub
Service Hub er HubSpots kundeservicemodul. Med Service Hub samler du all informasjon om dine kundeservicedialoger i samme system som du håndterer markedsføring og salg. Ett CRM og én datakilde. Med all informasjon er lett tilgjengelig, kan du raskere hjelpe kundene dine.
Content Hub
Content Hub tar utgangspunkt i CMS Hub og er en alt-i-ett, AI-drevet programvare for innholdsmarkedsføring som hjelper markedsførere opprette og administrere innhold som driver hele kundereisen.
Operations Hub
Operasjonsprogramvare som synkroniserer appene dine, vasker og kuraterer kundedata, og automatiserer prosesser - slik at alle systemene og teamene dine fungerer bedre sammen.
Commerce Hub
Commerce Hub inkluderer alle verktøyene og integrasjonene du trenger for å håndtere betalinger i HubSpot. Ta imot betalinger, forenkle abonnementer, og øk effektiviteten med automatisering og rapportering.
En innføring i HubSpot
I denne videoen får du en kort introduksjon til HubSpot og en oversikt over de viktigste funksjonene og hvordan du går frem for å bytte til eller innføre HubSpot i din bedrift. Enten om du vurderer å skaffe HubSpot eller allerede bruker plattformen vil du få verdifull innsikt og praktiske tips til hvordan du kan få mest ut av investeringen din.
Markedspartner er sertifisert for avansert HubSpot CRM-implementering
Markedspartner er Hubspot Diamond partner
HubSpot User Group Oslo
Markedspartner har siden 2015 vært offisiell arrangør av HubSpot sitt brukerforum i Norge. Samlingene holdes digitalt fire granger i året, så du trenger ikke befinne deg i Oslo for å delta.
Slik skaper vi suksess sammen!
Som ny kunde blir du tildelt et dedikert team som ledes av en erfaren forretningsrådgiver. Vi jobber for å sikre at du får en HubSpot-løsning som gir reell forretningsmessig verdi for dere som selskap!
Digitaliserer kundereisen
Markedspartner jobber sammen med dere for å sette opp en HubSpot-løsning som digitaliserer alle de kundenære prosessene din virksomhet har.
Utfordrer eksisterende prosesser
Ved implementering av en ny HubSpot-løsning utfordrer vi de eksisterende prosessene, for å sikre at dere jobber på den beste måten og får maksimal verdi av HubSpot.
Fokus på datakvalitet
God datakvalitet er helt avgjørende for å lykkes med HubSpot. Derfor vil utvikling av gode prosesser som sikrer god datakvalitet være en viktig del av et HubSpot-prosjekt med Markedspartner.
God onboarding som sikrer bruk
For å lykkes med HubSpot er du avhengig av at alle som jobber med kunder bruker systemet på en god måte. Vi legger vekt på god onboarding og å etablere gode kjøreregler som får alle brukerne om bord.