Generer leads fra nettsiden din med den kraftfulle skjemabyggeren.
Dette er HubSpot Marketing Hub
En kraftig markedsføringsplattform med all den funksjonalitet en moderne markedsavdeling – liten eller stor, på tvers av landegrenser, språk eller domener – trenger for å skape vekst i trafikk og generere og bearbeide leads.1. Alle markedsføringsverktøy og data samlet på et sted
Marketing Hub er en alt-i-ett-markedsføringsplattform som samler kontaktene dine og engasjerer leads og kunder. Spar tid og ressurser med kampanje- og automatiseringsverktøy på ett sted. Mål og optimaliser kampanjer ved å bruke rapporteringsverktøy drevet av CRM-data.
2. Økte inntekter
Marketing Hub gir teamet ditt verktøyene til å skreddersy tilbud og meldinger til publikummet ditt. Ved å ha denne innsikten og personaliseringen kan du tilby relevante tilbud og tiltrekke deg leads som er klare til å konvertere.
3. Spar tid og ressurser
Jobb mer effektivt ved hjelp av AI-verktøy. Du kan personalisere meldinger, automatisere kampanjer og få god innsikt. Automatisering og AI gir markedsføringsteam muligheten til å knytte dype bånd med kunder og oppnå betydningsfulle resultater gjennom målrettede strategier.
4. Mål og optimaliser
Ta strategiske forretningsbeslutninger som optimaliserer markedsføringsinnsatsene dine med dataene du trenger. HubSpots avanserte verktøy for markedsføringsrapportering hjelper deg å forstå kundereisen, spore kampanjeytelse og øke ROI med beslutninger støttet av data.
5. Hvor mye koster HubSpot Marketing Hub?
Start med gratisverktøy, og betal når du vokser - eller sett i gang med en av premiumversjonene. Vi i Markedspartner kan hjelpe deg å velge riktig.
Free
Starter
Professional
Enterprise
6. Hvordan kjøpe og komme i gang med HubSpot Marketing Hub?
Er du interessert i HubSpot, anbefaler vi at du tar kontakt med en norsk HubSpot-partner. Markedspartner er Norges største fagmiljø på HubSpot, og kan hjelpe deg med alt fra design og innholdsproduksjon til implementering av den nye nettsiden. Vi har en lang rekke ambisiøse kunder, flere er internasjonale selskaper med store salgsorganisasjoner og komplekse salgsprosesser. Skal du kjøpe HubSpot Content Hub, lønner det seg å ta en prat med oss. Prisen er den samme om du kjøper direkte fra HubSpot eller via en partner, men ved å kjøpe lokalt har du har en rekke andre fordeler:
- Hjelp fra norskspråklig rådgiver til å velge den optimale HubSpot-løsningen
- Mulighet for å kjøpe onboarding-tjenester
- Rådgivning fra norsk partner som har erfaring fra en rekke implementeringer
- Mulighet til å få bistand til å etablere strategi for satsningen
- Mulighet til å få bistand til implementering
- Mulighet å få bistand til drift og innholdsproduksjon
Har du allerede kjøpt HubSpot, men ønsker hjelp til å få maksimalt ut av plattformen, ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!
Les mer om hvordan Markedspartner hjelper selskaper å lykkes med HubSpot.
7. Populære funksjoner i Marketing Hub
Skjema
E-postmarkedsføringsverktøy
Lag, personaliser og optimaliser markedsførings-epostene dine uten å være avhengig av design eller IT-avdelingen.
Annonsering
Lag skreddersydde annonser og få innsikt i hvilke annonser som gjør leads om til kunder.
AI for markedsførere
Spar tid, lag bedre innhold og personeliser markedsføringen din med AI-verktøy.
Kampanjestyring
Se og endre kampanjer direkte i Hubspot.
Automatisering
Automatiser prosesser med automatiseringsverktøy som workflows.
Slik skaper vi suksess sammen!
Som ny kunde blir du tildelt et dedikert team som ledes av en erfaren forretningsrådgiver. Vi jobber for å sikre at du får en HubSpot-løsning som gir reell forretningsmessig verdi for dere som selskap!
Digitaliserer kundereisen
Markedspartner jobber sammen med dere for å sette opp en HubSpot-løsning som digitaliserer alle de kundenære prosessene din virksomhet har.
Utfordrer eksisterende prosesser
Ved implementering av en ny HubSpot-løsning utfordrer vi de eksisterende prosessene, for å sikre at dere jobber på den beste måten og får maksimal verdi av HubSpot.
Fokus på datakvalitet
God datakvalitet er helt avgjørende for å lykkes med HubSpot. Derfor vil utvikling av gode prosesser som sikrer god datakvalitet være en viktig del av et HubSpot-prosjekt med Markedspartner.
God onboarding som sikrer bruk
For å lykkes med HubSpot er du avhengig av at alle som jobber med kunder bruker systemet på en god måte. Vi legger vekt på god onboarding og å etablere gode kjøreregler som får alle brukerne om bord.