Muligheten til å kode tilpassede automatiseringshandlinger for hver forretningsprosess.
Dette er HubSpot Operations Hub
1. Hva er HubSpot Operations Hub?
Operations Hub lar teamet ditt enkelt synkronisere, rense og kuratere kundedata, samt automatisere forretningsprosesser.
HubSpot er et børsnotert softwareselskap grunnlagt i 2005, med over 7 100 ansatte og 184 000 kunder.
HubSpot er bygget opp med et underliggende CRM og seks hovedmoduler, som kan kjøpes hver for seg eller samlet. De seks modulene er:
- Marketing Hub
- Sales Hub
- Content Hub
- Service Hub
- Operations Hub
- Commerce Hub
2. Store muligheter for vekst
Når bedrifter vokser er det fort gjort at systemene bryter sammen. Hvert team tar i bruk sin egen prosess, data blir isolert, og effektiviteten synker. For å vokse trenger driftsteamene verktøy som gjør dem sentrale i veksten.
Enten du er en del av et sentralt RevOps-team eller styrer operasjoner for en enkelt avdeling, gir Operations Hub deg et samlet verktøysett som kobler sammen apper, renser og kuraterer kundedata, og automatiserer forretningsprosesser på én sentral CRM-plattform. Resultatet? En effektiv, samstemt og tilpasningsdyktig virksomhet som leverer en friksjonsfri kundeopplevelse.
3. Synkronisert og ren kundedata
Forskjellige systemer og inkonsistente data kan føre til unøyaktig og utdatert kundeinformasjon, noe som forårsaker misforståelser og tapte muligheter. Operations Hub gjør det enklere for systemene dine å arbeide sammen. Med kraftige funksjoner som datasynkronisering og kvalitetsautomatisering, kan du sørge for at kundedataene dine er nøyaktige, komplette og oppdaterte.
4. Automatiser alle prosesser
Manuelle og gjentakende oppgaver fører til ineffektivitet, feil og slitne ansatte, noe som til slutt påvirker bedriftens ytelse. Bruk automatisering for å redusere sannsynligheten for feil og effektivisere prosesser, noe som gjør det enklere å levere eksepsjonell service og samtidig redusere kundefriksjon.
5. Bedre rapportering
Mange bedrifter sliter med å produsere nøyaktige og pålitelige rapporter på grunn av utfordringer med datainnsamling og -håndtering. Muliggjør rask, enkel og konsekvent rapportering for hele selskapet ditt. Med tilpassbare datasett, rapporter og deling av data i sanntid, kan du avdekke innsikter raskere og ta informerte beslutninger med større selvtillit. Eliminer usikkerhet rundt rapportering og gi teamene dine muligheten til å ta datadrevne beslutninger enkelt.
6. Populær funksjonalitet i Operations Hub
Programmerbar automatisering
Utvidelser i workflows
Utløs handlinger som Slack-meldinger, Zoom-invitasjoner eller Asana-oppgaver fra dine HubSpot-workflows.
Teamstyring og tilganger
Hold teamet ditt organisert og effektivt ved å sørge for at hver bruker har tilgang til de riktige ressursene.
Datasett
Spar tid og strømlinjeform rapporteringen din med brukervennlige datasamlinger og avanserte beregninger.
Snowflake Data Share
Koble til alle dine HubSpot-data i din Snowflake-instans raskt og sikkert.
Tilpasset rapportbygger
Lag overbevisende visualiseringer av alle dine CRM-data på ett sted.
5. Hvor mye koster HubSpot Operations Hub?
Free
Starter
Professional
Enterprise
7. Hvordan kjøpe og komme i gang med Operations Hub?
Er du interessert i HubSpot, anbefaler vi at du tar kontakt med en norsk HubSpot-partner. MarkedsPartner er Norges største fagmiljø på HubSpot. Vi har en lang rekke ambisiøse kunder. Flere er internasjonale selskaper med store salgsorganisasjoner og komplekse salgsprosesser. Skal du kjøpe HubSpot Service Hub, eller ønsker å få mer ut av plattformen, lønner det seg å ta en prat med oss. Prisen er den samme om du kjøper direkte fra HubSpot eller via en partner, men ved å kjøpe lokalt har du har en rekke andre fordeler:
- Hjelp fra norskspråklig rådgiver til å velge den optimale HubSpot-løsningen
- Mulighet for å kjøpe onboarding-tjenester
- Rådgivning fra norsk partner som har erfaring fra en rekke implementeringer
- Mulighet til å få bistand til å etablere strategi for satsningen
- Mulighet til å få bistand til implementering
- Mulighet å få bistand til drift og innholdsproduksjon
Skal vi etablere og drifte HubSpot selv eller bruke en HubSpot-partner?
Har du allerede kjøpt HubSpot, men ønsker hjelp til å få maksimalt ut av plattformen, ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!
Slik skaper vi suksess sammen
Som ny kunde blir du tildelt et dedikert team som ledes av en erfaren forretningsrådgiver. Vi jobber for å sikre at du får en HubSpot-løsning som gir reell forretningsmessig verdi for dere som selskap!
Digitaliserer kundereisen
Markedspartner jobber sammen med dere for å sette opp en HubSpot-løsning som digitaliserer alle de kundenære prosessene din virksomhet har.
Utfordrer eksisterende prosesser
Ved implementering av en ny HubSpot-løsning utfordrer vi de eksisterende prosessene, for å sikre at dere jobber på den beste måten og får maksimal verdi av HubSpot.
Fokus på datakvalitet
God datakvalitet er helt avgjørende for å lykkes med HubSpot. Derfor vil utvikling av gode prosesser som sikrer god datakvalitet være en viktig del av et HubSpot-prosjekt med Markedspartner.
God onboarding som sikrer bruk
For å lykkes med HubSpot er du avhengig av at alle som jobber med kunder bruker systemet på en god måte. Vi legger vekt på god onboarding og å etablere gode kjøreregler som får alle brukerne om bord.