Integrasjoner som muliggjør bedre kundeopplevelser!
Ved å samle kundedata fra ulike systemer legger du til rette for bedre kundeopplevelser, bedre arbeidsprosesser og bedre innsikt. Snakk med oss om god dataflyt!Markedspartner hjelper deg med å samle data, slik at du kan bygge de gode kundeopplevelsene
Enten du skal bygge gode kundeopplevelser gjennom automatisering og generativ AI, eller du har selgere og kundeservicemedarbeidere som trenger et 360-bilde av kundene de skal hjelpe, må systemer integreres og data tilgjengeliggjøres i arbeidsflatene de ansatte bruker.
Markedspartner har et eget integrasjonsteam som finner den beste måten å samle dine data på, slik at de kan brukes til å gi de ansatte gode arbeidsflater og dine kunder eksepsjonelle kundeopplevelser, digitalt og fysisk.
Vi forstår forretningsverdien av systemer som snakker sammen og skalerbare integrasjonsplattformer som effektivt kan vedlikeholdes.
Bedre kundeopplevelser
Bedre arbeidsflater og prosesser
Bedre innsikt
Bedre data
Ren, godt strukturert og lett tilgjengelig data er essensielt uansett om det skal brukes til automatisering eller generative AI-modeller og innsiktsløsninger. Ved å sikre høy datakvalitet og relevans kan du forstå kundenes adferd bedre, forutse deres behov og dermed tilby mer målrettede og effektive løsninger.
Noen av systemene vi har bygget integrasjoner mot:
- Visma.net (Kundedata, fakturering) - Companies - Deals - Line Items - Custom objects
- Seaware (Reisebooking) - Contacts - Companies - Deals - Line items
- Braintree (Trekke kredittkort) - Deals
- VITE (Strømbestilling) - Contacts - Deals
- Finn.no (Kjøpshenevndelser) Contacts - Deals - Timeline Events
- OpenAI (Datavalidering) – Contacts
- Oculus (bonus- og kundedata)Patricia (kunde- og selskapsdata)
- Multicase (kunde- og ordredata)
- Enin (bedriftsdata)
- Hårfagre (medlems, klient, kontrakt, boenhetsdata)
- Landax (kunde- og leverandørdata)
- Fortnox (kundedata, produkter, faktura, quotes)
- UniMicro (kunde, produkt, ordre og fakturadata)
- Shopify (ordre, produkt, kunde)
- Dealbuilder (kontrakter)
- J4 (kundedata)
- FrontCore (kurs- og kundedata)
- Eir (forsikringsdata)
- Zendesk (tickets)
- Increase (kundedata)
- Brreg (bedriftsdata)
- SAP (kunde- og ordredata)
- Salesforce (kunde- og salgsdata)
- ConnectWise (kundedata, tickets)
- Oneflow (avtale/kontraktsdata utover standardintegrasjonen)
- PowerOffice (kunde- og regnskapsdata)
- Enin (bedriftsdata)
- Hårfagre (medlems- og klientdata)
- SharePoint (lagring og deling av filer)
Slik visualiserer vi dine data for å sikre et godt beslutningsgrunnlag
Sammenstilte data fra alle kundeinteraksjoner er viktig som beslutningsgrunnlag for ledere og medarbeidere. Vi setter opp rapportene du trenger i CRM, PowerBI eller tilsvarende BI-løsninger.
- Standardiser: Først må dataene standardiseres for å sikre at de er konsistente og i et format som er egnet for analyse. Dette kan inkludere rensing av data, håndtering av manglende data, og konvertering av datatyper.
- Transformer: Deretter må dataene transformeres. Dette innebærer å strukturere og aggregere dem slik at de blir lettere å analysere og forstå. Transformasjonsprosessen kan inkludere operasjoner som sortering, gruppering, og beregning av summer eller gjennomsnitt.
- Visualiser: Til slutt visualiseres dataene. Dette gjør det mulig for brukerne å se mønstre, trender, og innsikter gjennom grafiske fremstillinger som diagrammer, grafer, og dashboards.
Slik skaper vi suksess sammen
Markedspartner har bred erfaring med å bygge solide dataplattformer for store internasjonale selskaper, og integrerer kundedata fra de aller fleste systemer.
Vårt dedikerte integrasjonsteam bruker den beste teknologien som sikrer skalerbarhet slik at det er enkelt å koble til og fra systemer.
Kartlegging
Først kartlegges eksisterende systemer, dataflyt, og behov. Dette inkluderer å identifisere alle kilder til data og hvordan disse dataene brukes eller kan brukes.
Planlegging
Basert på kartleggingen utvikles en detaljert plan for implementeringen av integrasjonsplattform. Planleggingen inkluderer arkitektur, teknologi valg, og hvordan integrasjon med eksisterende systemer skal foregå.
Gjennomføring
I gjennomføringsfasen settes integrasjonsplattformen opp i tråd med den detaljerte planen. Vi sørger for at alle systemer kobles sammen effektivt, at data flyter sømløst mellom systemene, og at brukere får tilgang til de nødvendige arbeidsflatene.
Optimalisering
Etter at systemet er implementert, følger en fase med testing, overvåkning og finjustering for å sikre at systemet fungerer optimalt og møter forretningskravene.