Illustrasjonsfoto: 3 medarbeidere i et møterom

Digital markedsføring

Den digitale utviklingen har forandret markedsføring. Totalt. Utrolig mye har skjedd bare de siste 3-5 årene. Det du lærte om markedsstrategi i studietiden gjelder fortsatt, men i praktisk gjennomføring er alt snudd på hodet. 

Bare i løpet av de siste 5 årene har vi fått nye muligheter innen digital markedsføring som er så attraktive at de ikke kan overses:  

  • Helt nye muligheter til å samle info om kunder og leads    
  • Helt nye muligheter til å utvikle eide kommunikasjonskanaler    
  • Helt nye muligheter til å arbeide systematisk med å utvikle leads til kunder    
  • Helt nye markeds- og kundesegmenteringsmuligheter    
  • Automatisering på et helt nytt nivå    
  • Helt nye muligheter for måling og oppfølging

Dette åpner for kunnskapsbasert markedsføring på en annen måte enn før. Forskjellen på det å ha en digital markedsstrategi og det å ikke ha en, kan være enorm og gjøre store utslag i både omsetning og bunnlinje.

Vi hjelper deg gjerne med å utarbeide en digital markedsstrategi som utnytter mulighetene nevnt ovenfor og som gir målbare og skalerbare resultater.

Les også vårt blogginnlegg om temaet: "Hva CEO og styret må vite om digital markedsstrategi"

Utvalgte kunder: