Team Sepura:

Vinnerlaget av styrkeprøven Lillehammer - Oslo 2012

Prosjekt Team Sepura Østfold Express ble lansert sommeren 2011, med et ønske om å se på muligheten for å få samlet de beste voksenrytterne på tvers av klubbene i Østfold, til en felles satsing mot de største lagkonkurransene på landeveien.

Team Sepura kjørte sykkelrittet Styrkeprøven Lillehammer-Oslo 23. juni. Det var et ritt som var spennende helt til slutt - og de kom seirende ut i kampen mot andre sterke lag! Vi gratulerer!

Samarbeidet med Team Sepura er kjempespennende! Vi synes det er flott å bli assosiert med det laget står for – hardt, langsiktig arbeid, laget fremfor individet, og felles satsing mot et svært ambisiøst mål.

Vi har nå levert 2. generasjon webløsning for Team Sepura, basert på Syzweb publiseringsløsning. Web'en for dette året kan ses på www.2012.teamsepura.no. Vi er imponert over både mengden og kvaliteten på innholdet som har blitt publisert både på web og på lagets Facebook-side www.facebook.com/TeamSepura. Det har blitt produsert både ideer, tekst, foto og video fortløpende. 

For Team Sepura har nettsidene vært et nyttig middel på veien mot å skape stolthet av Team Sepura for ryttere og støtteapparat. Og enda viktigere, så har de brukt sidene til å synliggjøre sponsorene sine. Sponsorene har fått god profilering, både i form av egne presentasjoner i nyhetssaker, logo på nettsiden og i form av de mange flotte bildene som viser ryttere med draktreklame.

Det er spennende å følge lagets treningsarbeid fra sidelinjen, og ekstra spennende har det vært etter at de begynte å konkurrere. Gjennom vår kontakt med laget ser vi hvor utrolig mye innsats som legges ned i alle ledd. Vi er imponert over at en så profesjonell satsing lar seg gjennomføre, med tanke på at alle rytterne og lagledelsen gjør dette ved siden av full jobb.

Vår rolle:

Design, implementering, tilpasning av tekst og bilder, samt løpende innholdsoppdatering

Teknologi:

Syzweb CMS

"Det var ikke gitt at vi skulle legge så mye ressurser i det "utenomsportslige" som vi har endt opp med å gjøre. Dette har også vært en prosess og det eskalerte først da vi fikk en profesjonell samarbeidspartner på hjemmesider på banen." 

Fred Voldset,
Teamsjef