Loyds Industrier:

Strategisk overhaling

I forbindelse med at Loyds flyttet og samlet produksjonen i nye moderne lokaler, ønsket selskapet samtidig å fornye profilen på sine nettsider. Loyds hadde et ønske om en nettside som skulle kommunisere godt med eksisterende kunder, og samtidig tiltrekke seg nye kunder.

Loyds er en stor aktør innen skillevegger og kledning av varerom i varebiler. Det er viktig å få frem dette både til sluttbrukere og bilforhandlere. Samtidig er det et ønske å kommunisere selskapets kjerneverdier:

  • Sikkerhet
  • Finish Logistikk
  • Innovasjon

Kjerneverdiene presenteres som en rullerende "teaser" på forsiden. Løsningen er basert på en standard versjon av Syzweb Publiseringsløsning. Det er lagt til funksjonalitet for å relatere saker til hverandre. "Multi-image" er benyttet slik at kunden selv kan administrere antall bilder som knyttes til hver sak.

Vår rolle:

Strategi, visuell design, programmering/implementering, assistanse med innhold

Teknologi:

Syzweb CMS, nøkkelord/tag-styring av innhold, multi-image

"Sidene har fått et stort løft, både visuelt og innholdsmessig. Det er også lagt vekt på intuitiv og enkel navigasjon."

Eirik Lier, 
Markedssjef