Loyds Industri AS:

Paxster - designet for å levere!

MarkedsPartner står bak www.loyds.no fra før. Nå skulle Loyds lansere et helt unikt nytt produkt til en veldig spesialisert, internasjonal målgruppe. Vi bisto Loyds Industri med navn, logo, visuell profil, kommunikasjonsstrategi, Engelsk innhold, messemateriell, brosjyre og en egen hjemmeside for Paxster, www.loydspaxster.com.

Loyds har utviklet det helt nye kjøretøyet Paxster. Paxster er designet for å skape en enkel, trygg og økonomisk hverdag for ansatte innen levering av post.

Paxster ble lansert høsten 2012, og markedsføres internasjonalt. Vi har, i samarbeid med kunden, valgt å sette fokus på at kjøretøyet er spesielt utviklet og designet for å levere. Dette gir helt klare økonomiske fordeler for postselskapene, mens de ansatte vil oppleve å få en bedre arbeidshverdag der kjøretøyet er tilpasset deres behov.

Vår rolle:

Markedsstrategi, kommunikasjonsstrategi, visuelt design, implementering, utforming av logo og trykksaker, Engelsk tekst, web, messe

Teknologi:

Syzweb CMS

Vi gratulerer Loyds med "Hedersprisen for god design" fra Norsk Designråd og "Logistikk- og innovasjonsprisen" fra Logistikkforeningen.

 

Les mer i disse artiklene:

Norsk Designråd:"Postbudenes kjørerevolusjon vant hederspris"

Aftenposten:"Dette er årets beste design"

Fredrikstad Blad:"Lloyds industri og Eker design vant hederpris" 

MT logistikk:"Logistikkpris til Loyds"