AD Navigation:

Ekstrem navigasjon

AD Navigation er deleid av den nederlanske HITT-organisasjonen, og web er en ekstremt viktig salgskanal. De hadde derfor et behov for å fremstå mer delikat og profesjonelt i forbindelse med lanseringen av flere nye produkter med fokus på design og brukervennlighet.

AD Navigation har en klassisk leads-genererende web. Målet er å tiltrekke seg henvendelser, samt å bekrefte for sine kunder at de har tatt riktig valg. Produktene er avanserte, og salg av nye løsninger er en lang og omstendig prosess som ofte innebærer at de må bevise at de er bedre enn eksisterende løsninger.

Den nye webben gir en mye tydeligere posisjonering, og en høyere brukervennlighet samtidig som den gjør et poeng av at produktene ser bra ut. I denne bransjen er det veldig vanlig å ende opp med et typisk "ingenør-utseende" både på produkter, web og markedsmateriale.

AD Navigation fremstår nå som mye mer design-fokuserte enn konkurrentene. Deres mantra er at produktene skal være de mest nøyaktige, mest pålitelige, og mest innovative.

AD Navgations produkter brukes over hele kloden i maritim industri. Eksempelvis ble deres produkter valgt under plassering av elementene til Bjørvika-tunellen i Oslo. Ved hjelp av GPS og GNSS klarer de å matche laser på nøyaktighet.

 

Som de selv sier; "I en verden full av kompromisser gir vi ingen bidrag".

Vår rolle:

Strategi, visuell design, programmering/implementering, XHTML/CSS, tekst

Teknologi:

Syzweb CMS

Design og tekst for web i samarbeid med Sterk Strek.