Inbound Marketing Dagen 2015

Det skjer:

Reis med oss til INBOUND 2016

Tore Berntsen 15.12.2015

Sett av uke 45 og bli med MarkedsPartner til verdens største konferanse innen inbound marketing i Boston, USA. Det vil garantert bli en lærerik og uforglemmelig opplevelse - og sannsynligvis også en lønnsom investering.

MarkedsPartner hadde stort utbytte av å delta på INBOUND 2015 i Boston. (Les mer i rapporten vår her). Vi deltok med fire ansatte og hadde med to kunder. Tilbakemeldingene var svært gode, og vi har allerede tatt i bruk flere innsikter og beste praksiser vi plukket opp fra de mange dyktige foredragsholderne. 

INBOUND er et årlig arrangement i regi av HubSpot, og er globalt sett den største og mest anerkjente konferansen innen inbound marketing. I år samlet eventet rundt 14 000 deltakere i Boston Convention & Exhibition Center - en økning på 40% siden 2014!

Neste års konferanse går av stabelen 8.-11. november - og vi vil allerede nå invitere våre kunder og andre interesserte til å delta på en organisert tur til INBOUND 2016. Fordelen med dette er at vi utnytter MarkedsPartners erfaring fra konferansen og partnerstatusen med HubSpot (vi er p.t. den eneste sertifiserte HubSpot-partneren i Norge).

Vi kommer til å legge opp til et spennende faglig og kulturelt opplegg rundt selve konferansen for å øke nytteverdien ytterligere. Det være seg organisert besøk på Harvard University eller hjemmekamp med Boston Bruins. Kunder med spesielle problemstillinger vil få tips om bestemte foredrag og kobles opp mot HubSpot-partnere/rådgivere som har dette som spesialområde.

MarkedsPartner kommer ikke til å ta vederlag for å organisere reisen. Kostnadsmessig vil turen ligge på mellom kr 30 – 40 000,-. Dette vil dekke konferansedeltakelse, fly, hotell og fellesmiddager.

Ta kontakt med Tore Berntsen for mer informasjon. Vi kommer tilbake med flere detaljer om turen i en egen invitasjon på e-post senere.

Vi inviterer våre kunder og kontakter til å delta på en organisert tur til INBOUND i Boston - verdens største konferanse innen inbound marketing. Vi kommer til å legge opp til et spennende faglig og kulturelt opplegg, så sett av uke 45 allerede nå.