Medarbeider ved pc

Fra bloggen

5 utvalgte populære innlegg fra Inboundbloggen.no

Erlend Førsund 21.10.2015

Siden januar i år har vi blogget to ganger i uken på Inboundbloggen.no. Her er fem utvalgte blogginnlegg som vi ser har slått an blant våre lesere:

 

1. Om 5 år driver "alle" bedrifter i Norge med inbound marketing

I dette innlegget kom faglig leder for strategisk rådgivning, Stig Hammer, med en spådom som hittil har resultert i snart to hundre delinger på LinkedIn. Hvordan tror du at salg og markedsføring praktiseres i 2020? Les og del gjerne dine synspunkter i bloggens kommentarfelt.

 

2. Salgssjefen forteller: Hvordan vi fikk flere nye kunder og økt salg

Det lønner seg å by på seg selv og fortelle om egne erfaringer - det er en innholdstype som leserne våre setter pris på. Vår egen salgssjef, Lars Hansen, letter her på sløret og forteller om sin nye hverdag etter at vi sluttet med cold-calling og begynte med inbound marketing.

 

3. 5 grunner til at tradisjonelle CRM-løsninger ikke lenger holder mål

Vår nye daglige leder, Tore Berntsen, er en av bloggens faste bidragsytere. Som tidligere CRM-mann (og han er vel egentlig det fremdeles, i en mer utvidet forstand) tar han her for seg fem ulike grunner til at CRM slik vi kjenner den i dag ikke er bygget for de endringene den digitale utviklingen har ført med seg. 

 

4. Hvordan selge "kjedelige" produkter med digital markedsføring

I dette innlegget gir markedssjef Erlend Førsund en oppskrift til hvordan selskaper i bedriftsmarkedet kan benytte digital markedsføring til å selge sine produkter.

 

5. Ekspertenes dom: Slik blir du synlig på Google

Elin Strømseng er en av våre nyeste medarbeidere og allerede en god bidragsyter på bloggen. I dette innlegget presenterer hun de 9 viktigste faktorene for økt synlighet på nett.