Elin Strømseng og Jonas Bjørnstad, MarkedsPartner AS

Det skjer:

MarkedsPartner er nå sertifisert Google Partner

Elin Strømseng 06.01.2016

Som en hyggelig start på året feirer vi i MarkedsPartner at vi nå er offisielt godkjent som Google Partner. Googles Partnerlogo er et bevis på at vi er skikket til å administrere Adwords-annonsering på en god måte for våre kunder. Dette innebærer at AdWordskampanjer som vi håndterer vil følge nåværende beste praksis - med fokus på høyest mulig avkastning per krone investert.

Vi i MarkedsPartner har erfarne og kvalifiserte konsulenter med sertifiseringer innen de verktøyene vi benytter mest, herunder HubSpot og Google Adwords. Med et offisielt kvalitetsstempel som Google Partner skal våre kunder nå kunne føle seg enda tryggere på at deres annonsekampanjer administreres og optimaliseres på høyt nivå. En ekstra trygghet for våre kunder er at vi nå også får bistand fra Googles egne eksperter til dette arbeidet. Både vårt og Googles mål er å sørge for at våre kunder blir fornøyde med annonseringen.

For å bli Google Partner stilles det blant annet krav om at byrået:

  • bruker minimum $10,000 (ca. 88 000 kr.) hver 3. måned i annonsering på Google AdWords
  • har hatt aktive annonsekampanjer hos Google AdWords i minst 2 av de 3 siste måneder
  • har fulgt Googles retningslinjer for beste praksis i annonsekampanjene
  • ha minst en ansatt med minimum 2 Google-sertifiseringer til sammen, derav sertifisering innen Google AdWords. Disse ligger offentlig tilgjengelig på Googles partnersider og ser slik ut:

Fordeler ved at MarkedsPartner nå er offisiell Google Partner:

  • Kvalitetsstempel fra Google (Viser sunn og profesjonell drift)
  • Egne representanter fra Google bistår oss med å hjelpe våre kunder til bedre resultater
  • MarkedsPartner er nå en av ca. 80 godkjente partnere totalt i hele Norge
  • Vi holdes oppdatert om nye trender, regler og retningslinjer innen Google AdWords
  • Kompetanseheving innen profesjonell AdWords-administrasjon
  • Tilgang til promoteringstilbud til nye og eksisterende kunder (f.eks. gratis test av Adwords-annonsering) 

Tør du å overlate dine Adwords-annonsekampanjer til hvem som helst?

Google Adwords er snarveien til garanterte førstesidevisninger i Googles søkemotor. Store mengder daglig trafikk kan sendes til ditt firmas nettsted ved betalte annonsevisninger.

Betalt markedsføring er en viktig del av en helhetlig inbound-strategi - selve drivstoffet i din markedsføringsmaskin

Men – vær oppmerksom på: En godt eller dårlig administrert annonsekampanje kan være forskjellen på økonomisk tap eller gevinst. Dersom bedriften din ikke besitter de nødvendige ressursene med oppdatert kompetanse på oppsett, administrasjon og optimalisering av Adwords-annonseringen, kan det være hensiktsmessig å overlate dette til en profesjonell aktør.

Ønsker du rask trafikkøkning til bedriftens nettsider? Få en GRATIS vurdering av deres muligheter med Google Adwords!

I samarbeid med Google tilbyr vi nå nye annonsører en gratis vurdering av estimert trafikkvolum for ditt firma og din bransje, forslag til gunstige søkeord samt informasjon om din målgruppe, slik som prosentfordeling av alder, kjønn, bosted, fordeling av bruk via PC/mobil/nettbrett med mer.

Rapporten sendes deg skriftlig per email og vil være utarbeidet av Google etter innspill fra oss.

  • Krav: Din bedrift har ikke annonsert på Google Adwords tidligere
  • Leveringstid: Normalt ca. en ukes tid, dette avhenger av pågang. Først til mølla ... 

Interessert? Kontakt oss nå for en GRATIS vurdering av dine muligheter med Google Adwords.

Vi i MarkedsPartner har erfarne og kvalifiserte konsulenter med sertifiseringer innen blant annet Google Adwords. Med et offisielt kvalitetsstempel som Google Partner skal våre kunder nå kunne føle seg enda tryggere på at deres annonsekampanjer administreres og optimaliseres på høyt nivå.