Hanne Marthinsen (webredaktør) og Elise Hofmo (interaksjonsdesigner) er begge sertifisert innen inbound marketing og i HubSpot som verktøy

Det skjer:

MarkedsPartner er nå HubSpot Platinum Partner

Erlend Førsund 09.05.2016

MarkedsPartner ble i mai 2016 HubSpot Platinum Partner, som et av 17 byråer i Europa og 75 på verdensbasis.

HubSpot har mer enn 3 000 partnere, og partner-programmet deres har fem nivåer, her vist i synkende rekkefølge:

  • Diamond Partner (10 byråer)
  • Platinum Partner (75 byråer)
  • Gold Partner (282 byråer)
  • Silver Partner (280 byråer)
  • Partner (2350+ byråer)

Det utløsende kriteriet for å bli oppgradert til et nytt nivå går på dokumenterbar kompetanse i inbound marketing og antall kunder man jobber aktivt med på HubSpot-plattformen.

MarkedsPartner har i dag 23 medarbeidere med sertifisering fra HubSpot, som er vår foretrukne platform for inbound marketing.

Vi har vært HubSpot-partner siden høsten 2014, og oppgraderingen til Platinum er en naturlig konsekvens av vår satsning og mål om å være landets ledende leverandør av inbound marketing-tjenester.

Les mer om våre inbound marketing-tjenester »

Bilde: Hanne Marthinsen (webredaktør) og Elise Hofmo (interaksjonsdesigner) er begge sertifisert innen inbound marketing og i HubSpot som verktøy