Nyheter

Tilbakeblikk:

Inbound16 samlet 19 000 «hubspotere» fra hele verden

Maria Pettersson 19.12.2016

MarkedsPartner var også i år på plass under verdens største inbound marketing-konferanse. Om du skal velge én internasjonal konferanse innen digital markedsføring og salg, bør det være INBOUND. I år var det hele 19 000 «hubspotere» i Boston. 

Inbound16 – større enn noensinne!

INBOUND16 var et gigantarrangement, med nesten 300 foredragsholdere fra noen av de største navnene og skarpeste digitale hodene innen salg og markedsføring.

VB og Norsk Gjenvinning var med oss til Boston. De fikk godt utbytte av deltakelsen. Om du skal velge én internasjonal konferanse innen digital markedsføring og salg, bør det være INBOUND. 

På denne konferansen kan du velge å fordype deg i faglige temaer som for eksempel digital innholdsproduksjon, søkemotoroptimalisering og Inbound Sales. En rekke kundecaser presenteres. Her vil du kunne dele erfaringer med en mengde relevante kunder som har benyttet HubSpot i mer enn 12 måneder. 

Dersom du vurderer å starte med inbound marketing er INBOUND en god inspirasjonskilde. Vi anbefaler at dere er minst to som reiser. Da vil dere dekke flere relevante foredrag. Det er fullt mulig å ha arbeidsmøter i Boston. Dersom dere har startet planleggingsarbeidet før konferansen, vil dere sitte med et kunnskaps- og informasjonsgap. Dette kan dere tette ved å velge ut presentasjoner og gjennomføre møter med leverandører under INBOUND. Dere kommer da tilbake til Norge med et langt bedre utgangspunkt for en vellykket implementering av Inbound Marketing. 


En refleksjon fra oss som er leverandør: Majoriteten av HubSpots partnere består av små selskaper. Nærmere du deg 30 ansatte er du meget stor i HubSpots partnerunivers.

 

Se videoer og slides fra årets foredragsholdere her