Dette er HubSpot Commerce Hub

Mann som ser på pc konsentrert

1. Hva er HubSpot Commerce Hub?

Kraftige og brukervennlig verktøy for å hjelpe bedriften din med å fakturere kundene og innkreve inntekter. 

HubSpot er et børsnotert softwareselskap grunnlagt i 2005, med over 7 100 ansatte og 184 000 kunder. 

HubSpot er bygget opp med et underliggende CRM og seks hovedmoduler, som kan kjøpes hver for seg eller samlet. De seks modulene er:

2. Alt du trenger for å fakturere på ett sted

Gå fra flere verktøy til kun ett med tilbud, betalinger, rapportering og kundedata på samme sted. Med HubSpot Commerce Hub får du all innsikten og automatiseringen du trenger for å vokse. 

3. Få betaling fortere

Motta betaling fortere enn noen gang med HubSpot Payment eller Stripe Payment. En eksepsjonell B2B checkout-opplevelse kundene dine kommer til å elske! 

4. Øk inntektene dine

Øk dine tilbakevendende inntektsstrømmer ved å bruke abonnementer for å samle inn, håndtere og rapportere om tilbakevendende betalinger. Gå aldri glipp av en fornyelsesmulighet — det er commerce gjort enkelt!

 

5. Spar tid med rapportering og automatisering

Reduser manuelt arbeid ved å automatisere fakturering og fjern smerten ved innkreving av betalinger. Utarbeid kraftfulle, tilpassede og brukervennlige rapporter som hjelper deg å lage rapporter om inntekts- og kundevekst.

6. Populær funksjonalitet i Commerce Hub

Abonnementer

Samle inn, håndter og rapporter om tilbakevendende betalinger direkte i CRM. 

B2B-kasse

Skap en eksepsjonell kasseopplevelse for kundene dine. 

Fleksibel betalingsbehandling

Samle inn penger sømløst og raskt fra kundene dine direkte fra HubSpots Smart CRM med din eksisterende Stripe-innlogging (beta) eller HubSpot-betalinger.

Tilpasset faktureringsautomatisering

Automatiser tidkrevende manuelle oppgaver som innkreving, kundeimplementering, fornyelseshåndtering og mer.

Inntektsrapportering

Kombiner handels- og CRM-data i kraftfulle tilpassede rapporter for å få en dyp forståelse av din inntektsytelse.

QuickBooks-integrasjon

Enkel avstemming og rapportering med HubSpots innebygde integrasjon for QuickBooks.

5. Hvor mye koster HubSpot Commerce Hub?

Commerce Hub inkluderer alle verktøy og integrasjoner du trenger for å håndtere betalinger i HubSpot. Velg mellom å bruke din Stripe-konto eller HubSpot Payments. 

 

HubSpot

Med alle starter, Professional eller Enterprise-subscription Avgifter: Credit / Debit: 2.9% av beløpet per transaksjon. ACH: 0.5% av transaksjonsbeløpet, maks $10 per transaksjon

Stripe

Med alle starter, Professional eller Enterprise-subscription Avgifter: Credit / Debit: Standard Stripe-avgifter. Platformavgift: 0.5% *tilbud* i en begrenset periode, ingen avgoft i 90 dager etter innmelding. Etter de 90 dagene er plattformavgiften 0,5%

7. Hvordan kjøpe og komme i gang med Commerce Hub?

Er du interessert i HubSpot, anbefaler vi at du tar kontakt med en norsk HubSpot-partner. MarkedsPartner er Norges største fagmiljø på HubSpot. Vi har en lang rekke ambisiøse kunder. Flere er internasjonale selskaper med store salgsorganisasjoner og komplekse salgsprosesser. Skal du kjøpe HubSpot Service Hub, eller ønsker å få mer ut av plattformen, lønner det seg å ta en prat med oss. Prisen er den samme om du kjøper direkte fra HubSpot eller via en partner, men ved å kjøpe lokalt har du har en rekke andre fordeler:

  • Hjelp fra norskspråklig rådgiver til å velge den optimale HubSpot-løsningen
  • Mulighet for å kjøpe onboarding-tjenester
  • Rådgivning fra norsk partner som har erfaring fra en rekke implementeringer
  • Mulighet til å få bistand til å etablere strategi for satsningen
  • Mulighet til å få bistand til implementering
  • Mulighet å få bistand til drift og innholdsproduksjon

Skal vi etablere og drifte HubSpot selv eller bruke en HubSpot-partner?


Har du allerede kjøpt HubSpot, men ønsker hjelp til å få maksimalt ut av plattformen, ta kontakt med oss for en uforpliktende prat!

Ansatt som ser på datamaskinen og smiler
Tre personer som står rundt et bord og snakker og ser på en pc-skjerm

Slik skaper vi suksess sammen

Som ny kunde blir du tildelt et dedikert team som ledes av en erfaren forretningsrådgiver. Vi jobber for å sikre at du får en HubSpot-løsning som gir reell forretningsmessig verdi for dere som selskap!  

 

Digitaliserer kundereisen

Markedspartner jobber sammen med dere for å sette opp en HubSpot-løsning som digitaliserer alle de kundenære prosessene din virksomhet har.

Utfordrer eksisterende prosesser

Ved implementering av en ny HubSpot-løsning utfordrer vi de eksisterende prosessene, for å sikre at dere jobber på den beste måten og får maksimal verdi av HubSpot.

Fokus på datakvalitet

God datakvalitet er helt avgjørende for å lykkes med HubSpot. Derfor vil utvikling av gode prosesser som sikrer god datakvalitet være en viktig del av et HubSpot-prosjekt med Markedspartner.

God onboarding som sikrer bruk

For å lykkes med HubSpot er du avhengig av at alle som jobber med kunder bruker systemet på en god måte. Vi legger vekt på god onboarding og å etablere gode kjøreregler som får alle brukerne om bord.

Vurderer dere HubSpot eller bruker dere HubSpot og trenger en partner? Ta kontakt, så tar vi en prat!